Waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt.
Als u niet tevreden bent over onze manier van werken vinden we dat oprecht vervelend. We hopen dat u het kunt oplossen met de medewerker die uw dossier behandelt. U kunt met onze medewerkers contact opnemen of deze een e-mail sturen waarin u uitlegt waarover u niet tevreden bent.
Klacht indienen
Lukt het niet om een samen een goede oplossing te vinden dan kunt u een klacht bij ons indienen. Een formeel ingediende klacht wordt binnen ons kantoor behandeld door Jan van Nimwegen.
Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u bijvoorbeeld vindt dat een medewerker niet fatsoenlijk is geweest of dat u niet correct te woord bent gestaan. Ook kunt u een klacht indienen als u geen juiste informatie hebt gekregen, u lang heeft moeten wachten op informatie of misschien helemaal geen informatie heeft ontvangen.
Hoe dient u een klacht in?
Een klacht moet altijd schriftelijk worden ingediend. Het is belangrijk altijd uw eigen gegevens (naam, adres, telefoonnummer) in de brief of e-mail te vermelden en eventueel het dossiernummer. Daarnaast dient duidelijk de datum te worden vermeld waarop u de klacht indient, samen met een duidelijke omschrijving van de klacht. Als u graag wilt dat de directie een gesprek met u voert over de klacht dan kunt u vragen of u mag worden gehoord.
Als u alles goed heeft beschreven kunt u de klacht sturen naar:
Vannim Incasso
t.a.v. J. van Nimwegen
De Brand 22
3823 LJ Amersfoort
E-mail: info@vannim.nl
U kunt een klacht ook indienen via het onderstaande klachtenformulier.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. We proberen de behandeling van uw klacht binnen 14 dagen af te ronden.